duminică, 15 ianuarie 2012

Duckadam: "Am avut emoţii mai mari la evenimentul pentru Kassandra Rotariu decât la meciul cu Larnaca"

Preşedintele de imagine al stelei, Helmuth Duckadam, a declarat că la începutul evenimentului Sport, Generozitate, Speranţă, organizat în scopul strângerii de fonduri pentru operaţiile Kassandrei Rotariu, a avut mai multe emoţii decât la meciul cu AEK Larnaca din Liga Europa.

"Nu m-am aşteptat să vină atâta lume pentru a ajuta pe acest copil. Mă bucur că i-am putut aduce pe toţi jucătorii Stelei şi sper să ne revedem pe 7 mai, la Cheile Grădiştei, când vom sărbători 26 de ani de la Sevilla.
La începutul acestei seri am avut emoţii mai mari decât la meciul cu Larnaca (n.r. - în 15 decembrie Steaua s-a calificat în 16-imile Ligii Europa după ce a învins AEK Larnaca, scor 3-1), pentru că ne doream să nu o dezamăgim pe această micuţă", a spus Duckadam, unul dintre iniţiatorii evenimentului.

Fondurile încasate cu ocazia evenimentului de sâmbătă seară vor fi donate familiei Rotariu pentru a fi folosite la următoarele operaţii de care are nevoie micuţa Kassandra.
sursa: www.adevarul.ro